Del

Salg og marketing i leisureindustrien

Vil du gerne forstå hvorfor salg er god service? På dette modul er fokus på at give dig en indføring i hvordan du bliver en dygtig kommunikatør og sælger af din virksomheds produkter, services eller oplevelser.

Med dette modul lærer du at forstå og implementere den effektive salgs- og markedsføringsindsats i leisurebrancherne gennem at anvende viden om forbrugeradfærd og integreret markedskommunikation. Modulet vil også fokusere på nye teknologier, mediekonvergens og generelle tendenser på området som eksempelvis SoME markedsføring, e-handel samt sponseringer, co-branding og events som salgs- og markedsføringsværktøjer.

Modulet giver mulighed for at arbejde målrettet med deltagernes egne udfordringer og cases.

5 Ects point Obligatorisk

Det får du ud af modulet

Du bliver i stand til at vurdere opgaver og udfordringer i forbindelse med din virksomheds salg og markedsføring samt udvikle og implementere relevante løsninger i form af en strategi for salg, en kommunikationsstrategi og en markedsføringsplan.


Fagligt indhold

  • Integreret markedskommunikation i leisureindustrien
  • Kommunikationsstrategi og markedsføringsplan
  • Segmentering og forbrugeradfærd i forbindelse med leisuretilbud
  • Digital markedsføring, e-handel, sponsorater og events som salgs- og markedsføringsværktøjer


Modulet er for dig, der

 i en bred forstand arbejder med markedskommunikation eller salg af leisuretilbud inden for det private, det offentlige, i en organisation eller en forening.