Del

Helpdesk

I Helpdesk hjælper vi med:

  • Adgang til Professionshøjskolen Absalons systemer; mail, Fronter, kopibetaling, Googledocs, trådløst net
  • Logge-på-problemer
  • Webprint
  • Trådløs adgang
  • Fronter 
  • Og som noget nyt: Google Docs, herunder deling af dokumenter, samlinger, præsentationer og meget mere.    

Derudover hjælper vi medarbejdere med

  • Citrix
  • UC Viden (adgang til)
  • ESDH (adgang til)
  • Mailproblemer
  • Opsætning af mail på Professionshøjskolen Absalon mobiltelefoner
  • Opdatering af programmer på Professionshøjskolen Absalon’s computere 
  • Skift af Password
  • Brug af udstyr i videomøde- og parallelundervisningslokaler
  • Print/Kopi problemer
     

Kontakt helpdesk

Du kan kontakte Helpdesk på telefon 7248 1111

Mandag-fredag kl. 8.00-15.00

eller via mail helpdesk@pha.dk

Har du et it-relateret problem, som vi skal hjælpe med, sender du en mail til helpdesk@pha.dk. Vi løser problemet hurtigst muligt.

I mailen er det vigtigt, at du oplyser følgende:

  • mail-adresse - brug gerne din ucsj-mail, da den også indeholder dine kontaktinformationer og letter sagshåndteringen. I fald du bruger en anden mail, skal vi både have navn, uddannelsesssted og telefonnummer.
  • giv opgaven en sigende og præcis titel/emne i mailen 
  • beskriv problemet så kort og præcist som muligt 

Vigtigt: Der må kun være en opgave pr. mail.

Hjælp via onlinesupport
Onlinesupport er Digitals mulighed for at logge på din computer. Har du brug for det, så kontakt Digital telefonisk og få yderligere vejledning.

Cxense Display