Hjælp til IT
Der er en række medarbejdere i Professionshøjskolen Absalon, der hjælper med teknologi og IT:
- Facility Service på uddannelsesstedet
Leverer den daglige support på vores uddannelsessteder. Facility service hjælper blandt andet med: visse log-in problemer, printproblemer, spørgsmål om interaktive tavler, spørgsmål om projektorer mm. - Studiesekretærerne på uddannelsesstedet
Hjælper med brugernavn og password - Helpdesk
Hjælper på telefon 7248 1111 og mail helpdesk@pha.dk.
Helpdesk håndterer problemer med netværk, print, trådløst netværk, osv.
Helpdesk yder ikke hjælp til den funktionelle brug af programmer, som fx at lægge et videoklip ind i en Powerpoint præsentation eller brug af Excel. - Helpdesk på uddannelsesstedet
Der kommer en helpdeskmedarbejder til de enkelte uddannelsessteder hver anden uge (ugentligt i Roskilde) for at hjælpe med eventuelle problemer samt tjekke og opdatere IT-udstyr - IT-drift
Er ansvarlige for al drift af og videreudvikling af IT infrastruktur - Andet
På nogle Professionshøjskolen Absalon uddannelser er der supplerende IT hjælp af forskellig karakter. Uddannelsesstedet oplyser om dette.
IT-vejledninger
På vejledninger.pha.dk finder du alle vejledninger der hjælper studerende og ansatte i Professionshøjskolen Absalon med at anvende digitale læringsmedier, herunder diverse it-udstyr, services og programmer tilknyttet Professionshøjskolen Absalon.
IT-vejledninger
På vejledninger.pha.dk finder du alle vejledninger der hjælper studerende og ansatte i Professionshøjskolen Absalon med at anvende digitale læringsmedier, herunder diverse it-udstyr, services og programmer tilknyttet Professionshøjskolen Absalon.