Modulet/kurset udbydes desværre ikke i øjeblikket.
Kontakt
eventuelt en af vores faglige konsulenter.
Få nye perspektiver, metoder og redskaber, der understøtter din kliniske undervisning.
På dette 3-dages kursus er vi nysgerrige på nye perspektiver på klinisk undervisning. Vi bevæger os udforskende og undrende rundt om den kliniske underviserpraksis og tager livtag med centrale temaer i læring.
Målgruppe
Dette kursus er for dig der arbejder som klinisk underviser og oplever et behov for at blive opdateret og få nye perspektiver, metoder og redskaber til din kliniske undervisning.
Om kurset
-
På dette kursus vil du blive opdateret med
- Ny viden om professionsidentitet, læring og undervisning i klinisk praksis
- Nye perspektiver på din rolle som klinisk underviser
- Nye modeller, metoder og redskaber til at understøtte din undervisning
- Refleksion og erfaringsudveksling med andre kliniske undervisere
Derudover bidrager kurset til almindelig erfaringsudveksling med andre kliniske vejledere
-
- Teori, modeller begreber og koncepter i sundhedspraksis
- Læring og undervisning i klinisk praksis
- Profession og sundhedsprofessionel identitetsarbejde
- Teori og praksis i professionsuddannelser
- Refleksion og refleksivitet som redskab til udvikling af sundhedsprofessionel udøvelse
- Omsætning af kursets teorier, modeller, metoder, redskaber og refleksioner til egen praksis
Vi arbejder med logbog som en metode til refleksion og læring gennem hele kursusforløbet. Du bør derfor medbringe en notesbog, et hæfte, en pc eller andet, hvori du kan nedskrive dine refleksioner, idéer, spørgsmål mv.
Kurset består af en blanding af teoretiske oplæg, refleksioner og praktiske øvelser, hvor vi tager udgangspunkt i din praksis.