Gå til hovedindhold

Valgmodul Service- og oplevelsesdesign

Lær at designe, optimere, innovere og evaluere services og oplevelser – og sæt din kunde, gæst eller bruger i centrum og konkurrenterne på andenpladsen.

Konkurrencen om kunderne og gæsterne bliver stadig hårdere – og den kræsne forbruger i oplevelsesøkonomien ved, hvad han vil have.

Dette modul giver indsigt og kompetencer til at designe såvel klassiske serviceydelser som avancerede oplevelsestilbud – på et teoretisk fundament, med afsæt i tidens tendenser og med kundens behov og adfærd i centrum.

På modulet sætter vi blandt andet fokus på værdien af bottom-up innovation i service design. Hvordan opstår nye hybrider med det, der allerede findes og ved at samtænke på tværs med samarbejdspartnere.

Modulet giver mulighed for at arbejde målrettet med egne udfordringer og cases og fokusere på udvalgte områder og brancher i leisureindustrien.

Dette valgmodul på 10 ECTS er en del af Den merkantile diplomuddannelse. Du kan læse modulet som en del af en hel uddannelse eller som et selvstændigt modul.

Modulet kan også indgå i et skræddersyet forløb. - Læs mere her

Om modulet

Tablist controls