Modulet/kurset udbydes desværre ikke i øjeblikket.
Kontakt
eventuelt en af vores faglige konsulenter.
Få styrket dine kompetencer i forhold til at koordinere borgeres sagsforløb
På modulet vil du få styrket dine kompetencer til at koordinere borgeres sagsforløb og til at indgå i, facilitere og udvikle tværgående samarbejde. Der vil blive inddraget relevante perspektiver, teorier og metoder til koordinering, inddragelse samt sags- og mødeledelse.
Dette valgmodul på 10 ECTS er en del af Diplomuddannelse i Beskæftigelse. Du kan læse modulet som en del af en hel uddannelse eller som et selvstændigt modul.
Modulet kan også indgå i et skræddersyet forløb. - Læs mere her
Om modulet
-
- Viden om teorier og metoder til koordinering, samarbejde, inddragelse, mødeledelse og facilitering i beskæftigelsesindsatsen
- Evnen til at forstå og reflektere over dilemmaer i samarbejde og koordinering på tværs af organisationer, sektorer og professioner
- Kompetencer til at håndtere rollen som koordinator, sagsansvarlig og mødeleder i forskellige arbejdssituatioer
- kompetencer til at indgå selvstændigt i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel, etisk tilgang.
-
- Koordinering
- Tværgående samarbejde
- Inddragelse
- Facilitering
- Mødeledelse.
Målgruppe (Fane indhold)
Modulet er for dig, der arbejder med sagsforløb i et tværgående samarbejde og gerne vil have styrket dine kompetencer inden for koordinering og samarbejde. Du kan for eksempel arbejde i et jobcenter.
Adgangskrav (Fane indhold)
- En adgangsgivende uddannelse svarende til en kort eller mellemlang videregående uddannelse.
- 2 års relevant erhvervserfaring efter gennemført adgangsgivende uddannelse.
Opfylder du ikke de formelle adgangskrav, kan du søge om at blive realkompetencevurderet